Akademija za osiguranje

 

bba   doz

Beogradska bankarska akademija
Fakultet za bankarstvo, osiguranje i finansije

  Društvo Ovlašćenih Zastupnika
u osiguranju Srbije

 

OBUKA PRODAJNIH KADROVA U OSIGURANJU


ŠTA OBUHVATA?

Obuka prodajnih kadrova podrazumeva složenu teorijsko-praktičnu seriju interaktivnih časova predavanja/treninga iz najzahtevnije oblasti savremenog poslovanja za svako preduzeće-prodaje. Aktuelni poslovni ambijent, bez obzira da li se radi o razvijenim ili tržištima u razvoju, karakterističan je po intenziviranju konkurentske borbe, po skraćenju životnog ciklusa proizvoda, i po sve informisanijim, umreženim i zahtevnijim klijentima-kupcima-potrošačima izmenjenih preferencija, što nameće preduzećima sve kompleksnije izazove na koje moraju odgovoriti ključnim svojim resursom – ljudima – edukovanom radnom snagom, pre svega prodajnim personalom koji poseduje zahtevane veštine kojima može ostvarivati uspešne odnose sa klijentima na tržištu.

KOME JE NAMENJENA?

Svim Osiguravajućim društvima koja posluju na tržištu Republike Srbije, poslovnim bankama koje u svojoj paleti usluga svojim klijentima nude i usluge iz oblasti osiguranja, kao i svim posredničkim agencijama koje obavljaju poslove posredovanja i zastupanja u osiguranju. Obuka je ciljno usmerena na sve zaposlene u sektoru prodaje, kao i svim ljudima koji zele da se bave prodajom osiguranja.

CILJ

Cilj obuke je da se kroz savladavanje definisanih tema, kako teorijski tako i praktično, osposobe svi zaposleni iz sektora prodaje za potpuni marketing način odnosa sa klijentima na tržištu, da se ovlada veštinama komuniciranja sa klijentima, identifikacije njihovih otvorenih i skrivenih motiva, uspešno vodi i zaključuje prodajni razgovor, i ostvaruju najviši nivoi satisfakcije klijenata, ali i održavaju i unapređuju dugoročni odnosi sa klijentima I partnerima na tržištu.


KORISTI ZA KOMPANIJU?

Kompanije koje prođu interaktivni program obuke dobijaju višestruke koristi koje su međusobno uslovljene i posledično povezane, a koje se u najkraćem mogu predstaviti sledećim vezama: stručan, profesionalan i edukovan prodajni sektor – motivisani zaposleni – visok nivo timskog rada i zajedničkog angažovanja prodavaca – lojalnost i zadovoljstvo zaposlenih – kvalitetnije usluživanje klijenata – visok nivo satisfakcije klijenata – podizanje lojalnosti klijenata na viši nivo – pozitivna usmena komunikacija o kompaniji među klijentima – rast ugleda i imidža kompanije u okruženju - povećanje prodajnih rezultata pojedinaca - rast nivoa prodaje cele kompanije - rast profitabilnosti – povećanje tržišnog učešća – rast vrednosti akcija kompanije na berzi….

KORISTI ZA POJEDINCA?

Svaki pojedinac koji prođe program obuke svoju stručnost i veštine podiže na mnogo viši nivo kroz: Unapređenje teoretskog i primenjenog znanja iz oblasti prodaje - ovladavanje veštinama prodaje – savladavanje tehnika vođenja i zaključivanja prodajnih razgovora - unapređenje ličnih prodajnih rezultata – profesionalni napredak u karijeri hijerarhijski i materijalno – sticanje odlika timskog igrača i kvalitetnog radnog kolege - generisanje novih ideja za unapređenje svog ličnoh rada i rezultata...


PROGRAM OBUKE

 

1. MARKETING KAO FILOZOFIJA POSLOVANJA

  • Marketing - put do uspeha
  • Klijent – fokus svih kompanijskih aktivnosti
  • Satisfakcija, lojalnost i vrednost klijenta za organizaciju
  • CRM - upravljanje odnosima sa klijentom

2. USPEŠNA PRODAJA

  • Motivacioni ciklus klijenta
  • Faktori koji utiču na preferencije i izbor klijenta
  • Proces donošenja odluke o kupovini
  • Proces prodaje fokusiran na klijenta
    – razvoj dugorocnih odnosa sa klijentima

3. IDENTIFIKACIJA POTENCIJALNIH KLIJENATA

  • Baze podataka o klijentima
  • Selekcija i klasifikacija potencijalnih klijenata
  • Širenje i ažuriranje baze podataka

4. ZAKAZIVANJE PRODAJNIH RAZGOVORA/PREZENTACIJA

  • Pripremne aktivnosti kvalitetne prezentacija
  • Metode kontaktiranja klijenata
  • Rešavanje prepreka kod zakazivanja

5. PRODAJNI RAZGOVOR/PREZENTACIJA

  • Pripremne aktivnosti kvalitetne prezentacije
  • Faze razgovora/prezentacije
  • Pitanja – Odgovori – Prigovori – Upravljanje prigovorima
  • Tehnike zaključivanja prodaje

6. PLANIRANJE PLANA PRODAJE

  • Definisanje ciljeva pojedinaca i prodajnih timova
  • Definisanje zadataka i aktivnosti za ostvarenje ciljeva
  • Timski rad
  • Evaluacija prodajnih rezultata

7. PROFESIONALNA KARIJERA I KONCEPT LLL

 

INFORMACIJE O ODRŽAVANJU OBUKE

 

Mesto održavanja obuke:
Beogradska bankarska akademija
Zmaj Jovina 12, Beograd

Vreme održavanja obuke:
Planirani prvi termin odrzavanja obuke je
7.2.2014. i 8.2.2014. godine u terminima:

Petak od 16h do 20h
Subota od 10h do 16h

Cena obuke po osobi je 200 eura po srednjem kursu NBS.

Broj ucesnika min 15 - max 30.

Učesnik obuke dobija sertifikat osnovne obuke o prodaji osiguranja od Beogradske bankarske akademije i USB sa PPT prezentacijama.

Kontakt: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

 

Copyright © 2012 DOZ