Grawe osiguranje među najboljima u Srbiji

Prema istraživanju tržišta osiguranja i osiguravajućih kuća, koje je sprovela agencija IPSOS Strategic Marketing u decembru 2012. godine, na reprezentativnom uzorku koji se odnosi na populaciju između 30 i 65 godina života, odnosno skoro 3,6 miliona građana Srbije, Grawe osiguranje je ocenjeno kao jedno od najboljih osiguravajućih društava na tržištu.

Osiguranje koje ispitanici najviše koriste je obavezno osiguranje vozila sa oko 40 odsto. Druge vrste osiguranja znatno zaostaju, pa je prema zastupljenosti na drugom mestu osiguranje života sa 8 odsto ispitanika i osiguranje imovine sa 6 odsto. Još manji broj građana koristi dobrovoljno zdravstveno osiguranje, kao i kasko osiguranje. Nešto manje od polovine anketiranih građana ne koristi nijedan osiguravajući proizvod.

Rezultati istraživanja pokazuju da je situacija po pitanju zastupljenosti vrsta osiguranja slična kao i u 2011. godini i da najveći potencijal imaju osiguranje života i osiguranje od nezgode, ali i osiguranje imovine. Za osiguranje života je zainteresovano 24 odsto pripradnika populacije između 30 i 65 godina života, dok se čak 23 odsto izjasnilo da im je potrebno više informacija o ovom proizvodu. Za osiguranje od posledica nesrećnog slučaja zainteresovano je 24 odsto gradjana, dok je isti procenat zainteresovan za osiguranje imovine, kao i za dobrovoljno zdravstveno osiguranje.

„Istraživanje koje nekoliko godina uzastopno sprovodimo sa institutom IPSOS Strategic marketing, pokazuje da je naše Društvo potvrdilo izuzetno dobru poziciju među vodećim osiguravačima u Srbiji, prevashodno u oblasti životnog osiguranja gde je među liderima, kao i da su finansijska stabilnost i sigurnost atributi koje građani najviše koriste pri opisu našeg osiguravajućeg društva.“ izjavio je generalni direktor Grawe osiguranja u Srbiji Christoph Czettl. On je naglasio da Grawe osiguranje posebno dobru poziciju ima među svim ispitanicima, što predstavlja odličnu osnovu za dalji rast kompanije na tržištu Srbije.

Najznačajniji razlozi koji opredeljuju građane Srbije da koriste osiguranje života nisu promenjeni u odnosu na prethodna istraživanja. Tradicija i ugled osiguravajuće kuće, iskustvo u poslovanju, visina dobiti i broj osiguranika najčešći su kriterijumi građana za izbor osiguravajuće kuće, a svake godine se značajno povećava procenat ispitanika koji kao kriterijum za izbor navode odnos cene i kvaliteta ove usluge – što je s jedne strane pokazatelj sve veće osetljivosti naših potrošača, a sa druge strane može da bude i jedno od obrazloženja za dugogodišnji uspeh Grawe osiguranja čiji se portfelj aktivnih ugovora o osiguranju života na kraju 2012. godine povećao na skoro 41.000.

Skoro dve trećine osiguranika kao glavni razlog za uzimanje životnog osiguranja navode želju da obezbede decu, zatim sledi želja da se na ovaj način obezbedi dodatni prihod za penziju, kao i da je osiguranje života bolji vid štednje od bankarskih depozita, navodi se u saopštenju Grawe osiguranja.

Copyright © 2012 DOZ